Lidt sjov med Game Maker

Jeg har brugt de sidste par aftener på at skrue et lille spil sammen i Game Maker til en af mine venner, der har lidt bøvl med at få sit speciale færdigt.  Det er ekstremt simpelt, men det er også noget tid siden jeg har haft fingren i Game Maker, og jeg er ikke ligefrem ekspert i forvejen.

Det var nu ret sjovt at lave, og jeg er egentlig selv lidt overrasket over, at det ikke var sværere. Jeg sad stort set ikke fast med uforståelig bugs og deslige.

Jeg håber at kunne få tid til lidt mere af den slags. Om ikke andet, så for at prøve nogle tossede idéer af.

Hvis man har lyst kan man hente spillet her:

http://cid-6d7eb9540f1c774f.skydrive.live.com/browse.aspx/Majkens%20spil?authkey=jSEtMYjRY!4%24

Splash-screen fra spillet

Splash-screen fra spillet

Skriv et svar

