Prøv betaen af mit nye Game Maker-spil

Sådan! Endelig er jeg færdig med den første beta af et lille game maker-spil jeg har siddet og rodet med. Anorectic Tapeworm Challenge hedder det, og er groft set en variation over Pong. Det er ikke specielt avanceret,  men det var også mere for, at jeg kunne blive lidt bedre til Game Maker, inden jeg begyndte på de mere vilde projekter.

Nå – men her er det. Prøv det hvis du har lyst. Og så vil jeg smutte i seng imens, efter en hård dag ved tastaturet.

EDIT: Er nu opgraderet til beta v. 0.91. Nu med quit-knap. Hent det her

Skriv et svar

