Og nu – skamløs selvpromovering

Ok – jeg har holdt på en lille hemmelighed et stykke tid. Jeg er faktisk netop nu i gang med at lave lydeffekter til det ret fantastiske lille spil “Dwarfs”, der (efter at jeg sagde ja til at lave lydeffekter til det) har vundet hovedprisen ved både Gotland Game Awards og Sweden Game Awards.

Er jeg spændt?  – Oh yes! Har jeg præstationsangst? – ja i den grad!

Men først og fremmest er jeg rigtig glad og stolt af, at være med i sådan et fedt projekt. Derfor vil jeg give alle muligheden for, at prøve den første offentlige beta af spillet.

Det kræver en installation af XNA for at fungere, men den er med i installeren. Så det er bare at klikke her og komme igang. Jeg skal huske at sige, at det slet ikke er alle lydfilerne der er med endnu, da jeg er kommet ombord ret sent i processen. Men kommentarer om alle gameplay-aspekter modtages gerne.

Edit: Man kan også læse mere om spillet på det officielle site som man finder her. Jeg kan yderligere fortælle at jeg har lavet lydende med det udmærkede mastering-program Reaper, til at optage samples bruger jeg Audacity, og jeg bruger en Røde videomic til egne optagelser og supplerer op med samples fra freesound

Skriv et svar

