Min første spil-credit!

Jeg havde faktisk slet ikke regnet med det, men det ser ud som om, at jeg er endt i credit-listen for Limbo, efter at jeg i efteråret var inde og playteste for dem over 2 omgange. Jeg fandt først ud af det, efter at jeg havde lavet en søgning på mit eget navn på Google (lidt forfængelig er man vel altid).

Ikke at det betyder det store, men det er alligevel meget skægt, at ende i “rulleteksterne” for første gang 🙂

Og så kan jeg kun gentage min opfordring til at erhverve sig spillet. Det ER virkelig godt, og det siger jeg ikke kun fordi at jeg har været med til at playteste det.

Skriv et svar

