Quiz: Gæt Saxo Banks computerspil. .

OK – den er nok lidt nørdet den her, men hæng lige på mens jeg forklarer.

Forleden dag befandt jeg mig, af uransagelige årsager i Saxo Banks foyer. Mens jeg fordrev tiden med en kop kaffe, fald mit blik på denne bogreol der stod opstillet på en måde, så det tydeligvis var meningen, at man kunne læse lidt i de her bøger, mens man ventede.

Mit spørgsmål lyder nu: Hvilket compterspil fra 2008 refererer denne bogreol til?

Jeps – det er lidt snørklet, men ikke umuligt tror jeg. Selvom det kræver lidt nørde-kendskab til de pågældende spils baggrund. Vi kan jo sige, at den der først kan komme med det rigtige svar vinder en PS3-udgave af Kane & Lynch 2, eller æren, hvis man hellere bare vil nøjes med den. Ellers smider jeg det rigtige svar på om en uge (trussel)

Og så god weekend herfra 🙂

2 thoughts on “Quiz: Gæt Saxo Banks computerspil. .

    • Damm!! Det var hurtigt. Men svaret er naturligvis fuldstændig korrekt. Det er Bioshock det drejser sig om.

      Du må så selv vælge om du vil have præmie eller ære 🙂

      Med Lars Seier Christensen’s (Saxo Banks direktør) særdeles generøse støtte til partiet, kan man ud fra det kun gisne om, hvad vi kan forvente hvis Liberal Alliance kommer til magten. Big Daddy Samuelsen – Yehaw!

Skriv et svar

