Pil på Perlejagt – Done & Delivered!!!

Deliverance – udfrielse – var bogstavelig talt det jeg følte, da jeg endelig kunne aflevere følgende lille spil, som jeg havde lovet at producere for De Grønne Pigespejdere, hvor en god ven af mig er ansat.

Hun er i gang med et ret spændende projekt omkring nogen nye former for aktiviteter til pigespejderne der skal kunne tage kampen op med fitness, Facebook og ridning. En af disse aktiviteter er et fantasi/aktivitetes-løb baseret på en historie om nogen edderkopper der har stjålet nogen værdifulde perler. Men denne aktivitet skulle også gerne have en online tilstedeværelse, der gik ud over den konkrete fysiske aktivitet, og som desuden var permanent. Det er her hvor jeg kommer ind i billedet.

Så i min fritid har jeg de sidste par uger bakset et lille spil sammen til formålet, sammen med en ret cool grafiker jeg kender.  OK, det blev lidt mere stresset end godt var, da det endte med at kollidere med en flytning og en EP-indspilning for undertegnede, og grafikeren var de sidste 2 dage af crunch ramt af migræne i en grad, så hun fra tid til anden bare måtte lægge sig ned og lukke øjnenen, for at undgå at kaste op.

MEN – nu er det færdigt, og som altid er det jo ret fedt at få skudt et færdigt projekt af. Og det er frit tilgængeligt, så alle kan prøve de, hvis de har lyst. (Så det synes jeg at I skal :-))

Spillet kan hentes her
(Sorry – PC only. Det er vilkårerne når undertegnede kodemongol selv skal stå for programmeringen :-))

Skriv et svar

