Things to do in Marrakech – et spillepostkort

Er netop returneret fra en uges solferie i Marrakech, Marokko. Fantastisk at få ladet batterier lidt op, så der er lidt at stå imod den danske vinterkulde med.

Men hvad skal man få de lange aftener til at gå med, efter solen er gået ned? Well, jeg brugte tiden på at skrue et lille, ufatteligt grimt spil sammen. Baseret på de ret heftige prutninger om prisen der foregik på markedet i Marrakech (Personligt formåede jeg at prutte en filigrandåse ned fra 150 dihram, til 35!!!), handler det kort sag om, på bedste Monkey Island-vis, at vælge de rigtige svar på sælgerens replikker.

Well – tænkte at de i hvert flad var sjovere end et postkort 🙂

Prøv det her

2 thoughts on “Things to do in Marrakech – et spillepostkort

  1. ret sjovt, kom til at spille det i en pause. Musikken virker genkendelig. Hvis jeg får fingre i det der bånd med den syngende lægefamilie, laver du så også et spil om dem?

    • HA! Jeg kan ikke love noget, men jeg vil gerne gøre et forsøg, hvis du skaffer lægefamillien. Og musikken i spillet her er et gammelt halvfjerdser-hit, så det er nok det der trigger genkendelsen.

Skriv et svar

