En afgrund af frihed….

Så er det sket.

Det er en tanke jeg har gået med i mange måneder, og vel i virkeligheden en drøm jeg har haft, fra da jeg var dreng. Og på en mærkelig måde er det som om at det er en cirkel der sluttes.

Jeg har sagt mig gode, trygge, faste job op for at strate for mig selv, og se om jeg kan leve af at lave spiludvikling på fuld tid.

Indtil videre har jeg givet mig selv et år, til at prøve det af, og se om det kan blive rentabelt. Jeg er trods alt begyndt at få lidt penge fra nogen af de tidligere opgaver jeg har lavet, så det burde ikke være helt umuligt. Men det ændrer dog ikke ved, at det er lidt skræmmende at stå foran at skulle kaste sig ud over kanten, for at se om vingerne kan bære.

Men santidigt glæder jeg mig helt ustyrligt til at bruge hele min arbejdsdag på det jeg virkelig brænder for. Det jeg allerhelst vil i hele verden. Om så det kun bliver for et år, tror jeg at det bliver helt fantastisk.

Det er mange, mange år siden at jeg sad sammen med min barndomsven Toke, nede i hans forældres kælder, og programmerede spil i BASIC efter skole. Men på en måde har jeg det som om, at det nu er her jeg vender tilbage til. At jeg samler tråden op, der hvor jeg slap den, og går tilbage til barndommens begejstring og lyst!

Kryds fingre for mig… 🙂

Skriv et svar

